Let's try this again...

Hejsan hoppsan
Hoppas allt är bra med er få läsare där ute, ledsen att jag försvunnit ett tag.. hade tänkt lägga ner bloggandet men vissa tyckte det var en riktigt dålig ide så jag ska försöka mitt bästa igen.
Varit tillbaka här i sparkle city i en månad nu och bara pluggat om superhjältar denna månad, lite speciellt och kanske inte riktigt så kul som det låter.. Men imorgon börjar riktiga skolan igen vilket på många sätt känns tungt men också skönt att komma igång. Den här terminen är ju som sagt vår säsong och vi har ett tjugotal matcher som ska spelas och förhoppningsvis finns jag med i the line-up i alla. Vi har en så länge spelat 2 matcher vi förlorade tyvärr första men vann den andra och på torsdag väntar nästa match. Förhoppningsvis är jag med och spelar, eller vad säger jag- klart att jag är med!
Den här månaden har det alltså varit mycket batman, superman och massa andra hjältar som man knappt hört talas om, utöver det har det varit en massa tennis och fys såklart. En del online shopping kan det även ha blivit... och det står för tillfället en kartong med grejer som ska skickas hem till de "snälla" syskonen utanför dörren.
Hejsan hoppsan Hoppas allt är bra med er få läsare där ute, ledsen att jag försvunnit ett tag.. hade tänkt lägga ner bloggandet men vissa tyckte det var en riktigt dålig ide så jag ska försöka mitt bästa igen. Varit tillbaka här i sparkle city i en månad nu och bara pluggat om superhjältar denna månad, lite speciellt och kanske inte riktigt så kul som det låter.. Men imorgon börjar riktiga skolan igen vilket på många sätt känns tungt men också skönt att komma igång. Den här terminen är ju som sagt vår säsong och vi har ett tjugotal matcher som ska spelas och förhoppningsvis finns jag med i the line-up i alla. Vi har en så länge spelat 2 matcher vi förlorade tyvärr första men vann den andra och på torsdag väntar nästa match. Förhoppningsvis är jag med och spelar, eller vad säger jag- klart att jag är med! Den här månaden har det alltså varit mycket batman, superman och massa andra hjältar som man knappt hört talas om, utöver det har det varit en massa tennis och fys såklart. En del online shopping kan det även ha blivit... och det står för tillfället en kartong med grejer som ska skickas hem till de "snälla" syskonen utanför dörren.
Sen har jag äntligen skaffat ett par såna här skor!! Fick dem i julklapp ifrån Victoria i mitt lag rätt bra present!!
Annars har jag roat mig med att fixa en av mina väggar lite mer med februari schema och mitt skolblock, för är det något dem gör tråkiga här så är det kollegeblock..
och till alla er som skickar fina kort till mig, det är här dem hamnar:
Någon frågade om min adress häromdagen också så ger den igen:
429 North Church street
CPO# 1127
spartanburg, SC 29303
Älskar den här låten för tillfället..
Nu ska jag ta och kolla superbowl, och bästa med dagen rangers slog flyers 5-2 yeeees... plus att jag hörde att djurgården vann över Brynäs;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0