COSC

Okey, so for our cosc we did not only have to write some posts but also clean up a picture using something called Gimp ( kind of like photoshop, but for free) and here is the picture I had to clean up....
Before:
 
After:
 
Till mina få svenska läsare:
Som sagt så var jag tvungen att skriva flera inlägg i min datakunskap klass och vi var även tvungna att fixa en bild som han tog på oss under en lektion.. Den här lektionen har jag klockan 8 på morgonen tisdagar och torsdagar och den är lång, men antar att det är lite kul, excel var min favorit att jobba med dock för det är ganska coolt vad man kan göra i excel;) 
 
 
 


Kommentarer
Amelia Lindqvist

Har städat upp bland tränings-kläderna.

2012-11-06 @ 08:02:48
Amelia Lindqvist

So happy that you are blogging again!!!!

2012-11-06 @ 11:34:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0